Calendar Sneak peek !

Mon calendrier est fini ! Toutes mes Pin ups sont coloriées ! Il ne me reste plus qu'à faire le cover et à l'imprimer ! Pour l'occasion je vous permet de voir une autre jolie demoiselle qui se retrouvera dans mon calendrier, c'est le signe Balance !

Y aura-t-il des acheteurs cette année ? Je l'espère bien ! Dit-le moi le plus tôt possible ! Cette année je t'enterai de me prendre une table à l'expozine de Montréal pour vendre mes calendriers mais aussi des prints, des DVDs et encore plus (donc un zine héhé!) En espérant vous y voir. J'ajouterai plus d'information, lorsque moi-même j'en aurai plus !

**

My calendar is all done ! All my beautiful girls are colored. Only the cover is left to do ! For this amazing news, I let you see one more pin up before it got print. So here is Libra !

Would you like to buy one this year ? Let me know as soon as possible ! This year, I'll be selling my calendar at Exposine, in Montréal. I'l be selling much more things like prints, DVDs and also a zine ! I'll give you more info soon !

0 messages:

Enregistrer un commentaire

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author

Geneviève is a cheerful illustrator and pin up artist from Montreal, Canada. After studying 2D animation she worked mostly in the comic and the game industry. She is presently working full time at Hibernum Creation (Montreal). She is still working on freelance contracts for comics studios and working on her pin up illustrations.