Marché des Arts *June 8 to 10*



 Pour la première fois cette année, j'aurai une table au Marché des Arts, lors de la grande vente trottoir sur l'avenue Mont-Royal qui aura lieu du 8 au 10 juin ! Il y aura beaucoup d'animation; de la musique, de la poésie, de l'art, etc ! J'espère simplement que le temps sera de notre côté car l'évènement est complètement extérieur..! Vous pourrez me trouver au coin de Mont-Royal et  Henri-Julien ! Je vous invite à regarder la programmation ci-dessus pour avoir tous les détails de la fin de semaine ! J'espère vous y voir en grand nombre ! J'aurai des nouveautés ainsi que quelques nouvelles impressions à vendre :)
-
For the first time this year, I'll have a table at Marché des Arts in Montréal ! The event is on Mont-Royal avenue and takes place during the big Sidewalk sale week-end. There will be a lot of activities; music, art, etc ! You can take a look at the progam above for more informations ! Let's just hope mother nature will be on our side, because the complete event takes place outside..! I hope to see you all there ! You'll be able to find me on the corner of Mont-Royal Avenue and Henri-Julien st. I'll have new stuffs to sell and some new prints too !

0 messages:

Enregistrer un commentaire

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author

Geneviève is a cheerful illustrator and pin up artist from Montreal, Canada. After studying 2D animation she worked mostly in the comic and the game industry. She is presently working full time at Hibernum Creation (Montreal). She is still working on freelance contracts for comics studios and working on her pin up illustrations.